Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Reisgids Newengland.

  • Haaije

    Ik ga dit jaar op vakantie naar Canada en New england. Ik heb al wel een reisgids voor Canada. Maar wil er ook nog een kopen voor New England. Ik denk er aan om de lonely planet over New England te kopen. Maar mijn vraag is of iemand weet of dat die goed is. Of kun je misschien beter een andere kopen, zo ja welke? Verder vind ik het erg moeilijk om duidelijke sites op internet te vinden met toeristen informatie. Heeft iemand nog goede links. Andere tips over New England of Oost Canada zijn ook welkom.

    Haaije.

  • Mark

    Ik heb zelf de lonely planet van New England en ben hier erg tevreden over. Veel nuttige info en ook leuke achtergronden. De gids is niet heel recent en dat kan mogelijk een nadeel zijn, maar tot nu toe lijkt de info wel correct, al zijn de prijzen in het algemeen iets hoger dan vermeld in de gids

    Mark

  • Gino

    Je kunt een update van de Lonely Planet gidsen downloaden (pdf formaat dus past zo in je gids) van www.lonelyplanet.com.

  • mwb

    Wel late reactie, maar wellicht nuttig: ik vond deze reisgids bijzonder goed:

    http://www.capitoolgids.nl/newengland.htm

    MWB

  • Belinda

    Net als mwb heb ik ook de Capitool gids New England aangeschaft.

    Ik ben al jaren “verslaafd” aan de Capitool gidsen vanwegen de prachtige foto's, en opengewerkte tekeningen en plattegronden. Uiteraard staat deze gids ook bomvol info; ik vind het echt een aanrader.